Тъй, днес разглобих вратата.Жълтата букса е за озвучаването.Кабела го проследих до плейъра - бяло-черен е единия, зелено-червен другия.Във вратата е срязан и закачен за филтъра от който излизат две нови кабела за тонколоната и пищялката.Обаче пича си е играл и го замаскирал в оригиналната изолация,една платнена мъхеста.На буксата няма грам свободен пин/лявата врата/ каквото и да се прави там с поялник си е приключение.Затова взех соломоновско решение - дупка 7мм/ако ма питате що 7 ми не 6 или 8, ми щото имах едно счупено 7 мм/ от вътре навън като използвах винтоверт - малък с приставка патронник и скъсих едно свредло от към опашката и режещата част максимално.В дупката наврях профилната гумичка /цилиндрична с дупка и прорез от външната част да не изпада от дупката/.През нея кабела, в купето ще вляза като го вкарам през маншона близо до купето щото там дупчене само ако се свали вратата.Утре ще го правя към купето и ще цъкна снимка.Поне сложих грес на водача на джама.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кабелче.
Collapse
X
-
Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 17:35.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
-
Напрпавих и другата врата,пищялката имаше скъсан проводник.Запоих го най-после работи.Обаче влизането в купето е проблем.Пробих гумения маншон към купето и вкарах кабела.Близо метър вкарах обаче така и не можах да умеря отвора от вътрешната страна, каква посока хвана тоя кабел и къде отиде не знам.Утре ще промуша един меден твърд проводник белким го уцеля и с него ще издърпам кабелчето.Лошото е че вътрешния отвор е достъпен слепешком и с върха на пръстите понеже пречи таблото.Общо взето най-лесно ще стане цялата работа ако се свали вратата и таблото.Надали.Ще псуем и ще го направим.Вече стана въпрос на чест.Не ми останаха пръсти.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеТва не е работа за паркинг и то зимно време.Фанах сопол и ми свършиха псувните.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Така, всичко е готово.След като се преборих със колонките на купето, т.е. прекарах кабела от външната част на колонката вътре в купето, махнах уплътнението на вратат в часта на предните колонки на стъклото а също така и декоративните кори.Подпъхнах кабела между ламарината и таблото и после по колонката до кората на тавана.Оттам го подпъхнах под кората и го издърпах през отвора на плафона който предваритерно бях свалил.Двата кабела/от лявото и дясното огледало/ ги вързах паралелно, плюс със плюс и минус със минус.После с помоща на една лустър клема 2 мм ги съединих с едно кабелче около 20 см.Другия край на кабелчето запоих за пистите които захранват лявата лампа.Опитно установих кое е плюс кое е минус като не ти светне разменяш.На първата снимка е причината поради която видях зор да прекарам кабела през колонката на вратата .От вътрешната страна има една тапа която предпазва от протриване на снопа кабели.Само че е сцепена накръст в средата.Препоръчвам преди да я монтирате обратно да изрежете отвор с диаметър около 20 мм.От ляво тая тапа е трудно достъпна.За да стигнете до тях трябва да откачите вътрешните декоративни прагове и да повдигнете тапета под жабката и под таблото с предпазители.Тази му част дето е на колонките.На втората снимка си личи къде съм прекарал кабела.Дупката във врата и дупката в гумения маншон.Кабела не е издърпан в последствие го издърпах.Утре ще мацна на дупките полиуретан да не влиза вода/не че ще влезе/.Кабела се оставя леко хлабав.После се вижда крайния резултат.Ако сте решили да правите нещо такова помислити си дали няма да поискате мигачи в огледалата и плафон в долната част на врата като на 166.Да прекарате всички кабели наведнъж.Щот ся реших че искам и мигачи в огледалата.Сигурно има и други решения на цялата гъзария, аз така го направих.Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:39.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment